تصویر هدر

طرح بنر اربعین با عکس سه بعدی ضریح امام حسین و تایپوگرافی حیاتنا الحسین

پارچه های مورد استفاده ماهوت برای چاپ، مخمل بوده و حداکثر عرض آن ها 1 متر و نیم است و طول فایل های چاپی محدودیت ابعاد ندارد.
مدت زمان اجرای این دسته از محصولات ماهوت یک هفته کاری می باشد. به یاد داشته باشید که چاپ بر روی پارچه فقط تا عرض یک متر و نیم بوده و در صورتی که ابعاد فایل ارسالی بیشتر از این متراژ باشد قابلیت چاپ وجود ندارد.
ابعاد این محصول 1/5 متر در 2/5 متر می باشد.

نکته: آنچه در تصویر می‌بینید ممکن است به دلیل تفاوت در رنگ اصلی و دیده شده در مانیتور با محصول نهایی تا 15% تفاوت دیداری داشته باشد.
ثبت سفارش محصولات این دسته بندی فقط بصورت چاپی بوده و فایل مربوطه در این فروشگاه به فروش نمی رسد. همچنین به دلیل وزن بالای خروجی نهایی، شامل هزینه ارسال پستی می باشد.

فروشنده

625,000 تومان

اشتراک گذاری

محصولات دیگر

محصولات مرتبط

چاپ بر روی پارچه یکی از محصولات با کیفیت ماهوت است که با طرح های مذهبی و دلخواه شما به صورت متراژ قابل سفارش است. پارچه های مورد استفاده ماهوت برای چاپ، مخمل بوده و حداکثر عرض آن ها 1 متر و نیم است و طول فایل های چاپی محدودیت ابعاد ندارد. روش چاپ این محصول بصورت چاپ سابلیمیشن بوده و رنگ آن ها ثابت است و با شست و شو از بین نمی رود. مدت زمان اجرای این دسته از محصولات ماهوت یک هفته کاری می باشد. به یاد داشته باشید که چاپ بر روی پارچه فقط تا عرض یک متر و نیم بوده و در صورتی که ابعاد فایل ارسالی بیشتر از این متراژ باشد قابلیت چاپ وجود ندارد؛ همچنین چاپ با ابعاد کمتر از این در صورتی که طول کار شما به نحوی باشد که از یک متر و نیم بیشتر باشد، فضای خالی پارچه محاسبه خواهد شد. به عبارت دیگر نحوه محاسبه برای چاپ روی پارچه، متر طول بوده و نه متر مربع و این محدودیت به خاطر وجود حداکثر عرض پارچه ها در بازار است. ارسال این محصول به دلیل وزن بالای احتمالی خروجی نهایی کار رایگان نبوده و شامل هزینه ارسال خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح بنر اربعین با عکس سه بعدی ضریح امام حسین و تایپوگرافی حیاتنا الحسین”

چهار × 4 =

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
براتون ایمیل کردیم
ایمیل براتون ارسال شد، لطفا روی لینک ارسالی توی ایمیلتون کلیک کنید
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
رمزت تغییر کرد